Tuesday, September 15, 2009

{baju raye kuuuuuu}

this year,
rayer yang ker 22..
sekejap jer masa berlalu...
daa besar daa...
huhuhuu...

preparation for hari raye utk kali ni..bese2 jer...kita kan digalakkan untuk bersederhana dalam semua perkara..my parents always advice me about this..sometimes, klau fikir balik,betul jugak...nak buat ape baju raye bnyk2..kesian kat org yang x berkemampuan..kalau hari raye x semestinya baju raye kena banyak n mahal..yang sedan2 sudah...hehehe..membebel laa plak...

first time, baju raye tahun ini, saya agreed dengan pilihan ayah saya...before ni,mmg ayah selalu pilihkan kain utuk saya,tp beselah taste seorang anak mane same dgn taste seorang ayah,maka nye baju2 yang dipilih oleh ayah itu,saya just simpan dlm almari jer..tanpa memakainye..jahat kan saya...kesian kat ayah, dahlaa saya sorang jer anak perempuan nyer...
hari raye nnt mesti ayah bangga dgn saya...akhirnye saya pakai jugak baju itu..sbnarnyer kain itu dibeli sudah lame..planning nak buat untk praktikal,tp disebabkan lmbt tempah,my mum ckp,buat baju rayer jer..saya x kesah..
baju raye utk second hari raya, belum dibeli lagi...baju rayer tunjuk2 laa jawabnyer...hehehehe....

No comments:

Post a Comment