Saturday, May 14, 2011

already 24 years old

Alhamdulilah,sudah 24 tahun hidup di bumi Mu ini Ya Allah
Terima kaseh di atas segala rezeki yang telah engkau kurniakan
syukur alhamdulilah

birthday tahun ini x de ape yang special
(sblm2 ni pon x special jugak)
tapi terharu sgt sbb rmy sngt member yang wish bithday
mereka masih ingtkan sy yang tinggal di pelusuk dunia ni kan??
naseb baik ade internet penghubung silaturahim
sorilah ayat berbunga sbb tgh marking karangan budak2 ni
bile nak abes x tau, nak termuntah dah rase
baik buat karangan sendiri,drpd baca karangan yang x best itu...

ade satu wish yang paling saya terharu sangat
terkejut sy bila baca blog nyer
x sangka dlam keadaan semua org bz
tp dia still wish my bithday dlam blognyer
terima kaseh rumate

pelajar2 sy pon buat sy terharu jugak
x taulah dr mane diorang tau sy punyer bithday
masuk je dlam kelas
bkannyer ucap selamat pagi
tp sama2 nyanyikan lagu birthday
waaaa
terharu sangat
lpas tu ade students yg bg hadiah
lagilaa buat sy terharu
n sebagai cikgu yg sangat poyo
saya pon ckp lah kat diorang
"saya sbnrnye x mengharapkan pon adiah dr kamu semua,
cuma satu jer yang sy nak sangat kamu semua bleh bagi kat saya
iaitu dapat A untuk subjek bahasa melayu,bile kamu semua dah dpt A,
itulah hadiah yg paling berharga bg saya"

poyokan???
nak tergelak sorang2 pon ade...

2 comments:

  1. amboi sab mcm dialog drama je tuhh. hehe

    ReplyDelete
  2. aku pun ckp mcm tu kat student aku jugak!!!tp sempena ari guru lah..

    ReplyDelete