Thursday, June 4, 2009

school-hoLiDaY..yEay3...

sukenye saya sbb mggu cuti sekolah daa bermulaaaa,,, boleh laa sy bgn lambat, tidur puas-puas,makan bes2 dan buat mende2 yang x berfaedah..hehehhe..
bnyak plan nak buat ni.. x terkira bnyk nyer...tp yg sedeh nyer 1st june saya ade kelas tambahan utk form 3..dapat plak kelas last dalam form 3 tu.adush.. how should i do to tackle my students supaya meminati subjek math..adush..markah diorg tersangat laa teruknyer...Oh my God..
tapi saya akan cuba sedaya upaya...chaiyok2..
pada hari yang ditetapkan, pergilaa saya ke sekolah dengan begitu semangat nyer untuk mendidik anak-anak murid saya sehingga berjaya...hahaha.poyo giler ayat..tp yang datang ke kelas tu dlam 15 org jer. tp x pe laaaaa...redha itu lbey baek..saya pon ajar laa diorang tajuk transformation..alaa yang belajar putaran, pantulan and translasi tu...besh jugak bab tu...
kelas tu start kul 8.30 smpy kul 12.30..kul 2 nak naek bas p putrajaya..huhuhu...bebas merdeka..

No comments:

Post a Comment