Wednesday, October 21, 2009

i need ????

Left almost 14 days or two weeks nak menghadapi final exam for kalkulus...n before it,7 days to last quiz for this subject...im very worried, takut x sempat nak ketchup all this chapter...my schedule of exam sangat berderet...
4 november 2009 -kalkulus
5 november 2009 -kokurikulum
6 november 2009 -strategic management
8 november 2009 -isu2 dalam pendidikan math
12 november2009- human resource management
oh my God,,Selalu abes exam awal...hampir 3 sem daa kot..suke but akibatnyer x sempat nak study..hehehe..sem ni plak sangat la huru-hara...maybe banyak sgt cuti..n study week plak x de..today is last class n tomorrow, exam already start...huhuhu...sangat mencabar...
today, bgn awal..lpas subuh x leh nak tidur plak...n tiba2 rase nak menangis...n i cried...sorang2 atas katil..this is one step that i do to release my tension...huhuhu..actually, aq nangis coz i remember what my friend said for me last nite..this word cam sindiran utk aq...sangat terasa hati n sangat terkecil hati...
but i know, i must be strong...
i know, aq x pandai cam dia
i know, aq x hebat cam dia...
but
i try to do the best for myself...
i try to ignore it n
i try to take it as a challenge...
for this sem,
nobody to support me..
nobody to reassure me..
and
nobody to advise me...
Ya Allah,kuatkanlah hati ku,permudahkan lah kehidupan ku, cekalkanlah hatiku......

No comments:

Post a Comment