Thursday, October 29, 2009

update.....

kepada cik ummy,
disini saya daa mengupdate kan blog...
so..
jgn merungut lagi yek....
kamu tinggal beberapa hari sahaja disini
gunakanlah kesempatan yang ada ini
untuk bersama saya
sepuas-puas nye...
(poyor giler ayat)
mase ni jer
kamu boleh bercerita,
berborak,
berketawa
dan
buat kerje giler...
percayalaaaaa
lepas ni
sure kamu akan
sibuk,
penat,
dan letih....

seorang demi seorang
kawan2 saya meninggalkan sy
kenapa laaa education 4 thun
saya nak abes jugak...
saya rase baru semlam my ex rumate
abes blaja...
tup...tup...
daa nak final exam sem 7
tipulaa klau saya kata
saya x rindu dia...
2 tahun kot jadi rum8....
rindu nak bercerita
rindu nak makan nasi lemak tgh malam
rindu nak mengutuk orang
rindu serindu-rindunya
(lagu spoon)
hahahahahaha
tapi
saya kena terima hakikat
semalam masuk bilik ria pon boleh nangis...
ape laaa saya ni..
emo x tentu hala
beselaaa nak exam ni
cam2 perasaan ade..
i try to ignore it...
huhuhu....

n kepada rum8 sekarang
maaf kalau tindakan saya
membuatkan kamu tidak senang
saya akan cuba mengawal emosi saya..
almaklum laaa nak exam kan...
kalau muka saya masam
x semestinya saya marah kat awak...
buat x tau jer....

now,
saya tgh pulun nak study
cewahhhhhhhh...
semangat daaa ade
tapi nak start tu
malas....
cam ne tu????????

1 comment: