Saturday, November 14, 2009

my rum8s

my roommate is awesome
she makes me laugh and
makes me feel better when i'm sad

she puts up with my annoying habits

and loves me through and through

if i could have one wish in the world

i would totally wish that she could
stay with me till the end

but no matter what we will
always be very best friend

my rumate semasa sem 1
asmah laili binti yunus
we call her kak laili
8B 207
miss akak!!!

my rumate semasa sem 2
nurul ain bt mahizan
actually ini adalah rumate yang x rasmi
kerana telah berlaku pertukaran rumate
di antara rumate masing-masing
apepon,
kami adalah satu geng..
8D 312

my rumate semase sem 3-6
nur liyana bt rabuan
rumate yang paling lame yang pernah saya ade
lots of story wit her
dan banyak buat mende-mende pelik
yang sepatut nya x perlu dibuat
8b 204 and 8A 111
miss u sangat3..
meh laaa dtg uum or
dtg terengganu

my rumate sem 7
thats mean my rumate sekarang laa..
siti nurul huda bt yusuf
8A 208
also my geng in uum

thanks for all my roomate
coz
jadi my roomate paling best
in my life
dan yang paling penting
kita adalah satu kepala
serta
sehati & sejiwa

No comments:

Post a Comment