Tuesday, November 3, 2009

tilik naseb daaa...

tajuk agak kelakar...tp tu laa yg aq buat hari ini..alaa untuk suka-suki saje..n nak lepas kan stressssss utk kalkulus....hahahha..permainan ini dicipta khas dari indonesia..dan yang memperkenalkan kepada aq ialah mooja..thank you mooja..
melalui tilik nasib ini kita boleh tahu nama bakal suami,tmpat asal, umur kita dan pasangan kita kahwen..alat yang diperlukan ialah benang, cincin emas dan kertas yang telah ditulis dgn perkataan tertentu..hahaha..lawak betul..org pertama yang semangat untuk mengetahui naseb nya ialah umi...setelah dibuat hasillya pasangan nyer berasal dari negeri kedah..o'ooo...siapakah itu...hanyalah umi je laah yang tahu..
n its my turn..first aq nak try buat sape pasangan aq jer...aq pon try cube test..before tu kena bace bismillah dulu...huh..takut gak...huruf yang aq dapat ialah N.A.S.R.I....Oh My God!!!!TIDAKKKKKKKKKK.......NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO....AQ X MAUUUU..hahahah...actually aq sedang berkawan dengan orang yang bernama itu....n permainan itu pon menyatakan pasangan ku berasal dari johor...hoho..kawan aq tu bkannyer berasal dari johor but dia study jer kat sane...
hahahha..
i know it just a game...tapi lawak laaa..cam ne laaa boleh kuar nama dia plak...n satu lagi,menurut game itu jugak, aq akan berkahwen pada umur 23 dan pasangan berumur 27...
that's mean aq akan berkahwen tahun depan laaaa...hahahah..yeay!!yeay!!!yeay!!! nak kahwen....
its just a joke...hahahaha...belajar pon x abes lagi ade hati plak nak kahwen...koya laaaa(bahase ganu)...suka-suka jer..esok exam kalkulus..sangat takut...wish me luck!!!!

No comments:

Post a Comment