Sunday, April 11, 2010

..25 days..

hanya tinggal 25 hari lagi aku berada di bumi sintok ini..dan hanya 4 hari lagi exam ku bakal tiba..dan jadual untuk sem ini sangat terbaik dan mempunyai gap yang sangat begitu jauh..mungkin uum mahu aku berada lebih lama di sini sebelum aku meninggalkannya..

hanya tinggal 25 hari lagi aku bersama dengan kawan-kawan ku..walaupon saat ini aku sedikit terkilan dengan kawan-kawan ku..tetapi aku cuba pujuk kan hati bahawa aq hanya ada 25 hari lagi bersama mereka..

aku rindukan saat-saat dulu..

lunch bersama
pergi cafe sama-sama
bergelak ketawa
bergurau senda
pergi petro
hang out together

tapi sekarang semua itu sudah tiada
masing-masing busy dengan kehidupan sendiri
satu hari pon susah nak jumpa

xpe lah,mgkin itu yang mereka suka
aku tidak dapat menghalang nya

hati ini sedih & pedih :(

No comments:

Post a Comment